środa, 30 grudnia 2015

Skarbnica wspomnień...

Wracam jak marnotrawna córka do tego wirtualnego świata...gonitwa dnia codziennego wykrada mi każdą wolną chwilę...coraz trudniej jest mi zasiąść przed monitor i dać się porwać w ten magiczny wirtualny świat...dzisiaj uchyle rąbka tajemnicy z moich ostatnich poczynań...zaczynam spełniać swoje marzenie...od kilku lat w malej mieścinie stoi domek po mojej babci...żal bylo patrzeć jak z roku na rok domek ulega nieuchronnej dewastacji...ginie wraz ze wspomnieniami pochowanymi w każdym zakamarku...po rodzinnej naradzie postanowiliśmy zachować moje dziecięce wspomnienia wraz z domkiem:) tak więc jestem dumna posiadaczką uroczego siedliska z "pieknym" ogrodem w przyszłości oczywiście...to taki nasz większy domek letniskowy;) czeka nas wiele pracy...ogrom...ale nie ma nic cenniejszego jak móc zachować wspomnienia z możliwością dopisywania dalszych stronic...kocham to miejsce i będę tu spędzać każdą wolną chwilę,  aby ukryć sie od zgiełku wielkiego miasta...mam nadzieję, że zdjecia Was  nie przeraża...wystarczy tylko dostrzec potencjał tego miejsca;)

 



Wejście do przyszłego ogrodu
Moj magiczny ogród...będzie ;)




Widok z okna na cudowny sosnowy las
Szkiełka na ganeczku
A to kilka skarbów...do renowacji oczywiście

Piece w każdym pokoju...


Można rzec, że przecież to tylko stare ściany i kilka gratow...ale wspomnienia babci na ganku...dziadka na ławce pod wiśnia...mamy krzatajacej sie w letniej pralni... dziecięcych zabaw...to wszysto jest bezcenne...cdn...;)

4 komentarze:

  1. Nie mogę doczekać się już tego cdn. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna perspektywa...
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno wiem że zdecydowałaś się na Coś wspaniałego !! zostawisz swoje wspomnienia na zawsze mając je dla siebie tak blisko!!! Meble wspaniałe !!! Mam swój dom też stary ale gdzieś tam głęboko troszkę Ci tego zazdroszczę , tej starej skarbnicy !!! :)

    OdpowiedzUsuń