wtorek, 13 sierpnia 2013

pierwszy krok...

Witajcie Kochane kobietki...czuję ogromne wsparcie z Waszej strony...pracy mam ogrom...szycie, wypychanie, szlifowanie, malowanie...ale nie byłabym sobą gdybym nie pomyślała o małym Puchatkowym "co nieco" na długie zimowe wieczory...:) muszę przyznać, że efekt wizualny bardzo pozytywnie mnie zaskoczył ;)

nalewkowe szaleństwo...



W działaniach produkcyjnych do galeryjki dzielnie wspiera mnie mój mały mężczyzna...zgodził się nawet przetestować strój baletnicy dla króliczka :)


8 komentarzy:

  1. Schrupałabym tego pana baletnicę:) I imponujące buteleczki, mmmmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie domowe nalewki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pokażna ilość tych naleweczek:-) robią wrażenie i przywołują wspomnienia :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe nalewkowe szaleństwo!!!:) ślicznie kolorystycznie wyglądają te buteleczki:-)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pochwal się jakie te naleweczki, bo jestem ciekawa, ja obecnie mam już 5 tegorocznych, ale jeszcze nie zdawałam relacji :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. imponujące zapasy:)ale Pan Baletnica rozbraja podwójnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra nalewka nie jest zła, ja już jestem po zrobieniu Aroniówki a teraz w kolejce czeka likier kawowy

    OdpowiedzUsuń