czwartek, 8 sierpnia 2013

marzenia się spełniają...;)

Witam Was kobietki, przepraszam, że tak sporadycznie wpadam do Was, ale ostatnio dużo się u mnie dzieje ...problemy w życiu zawodowym, o których pisałam zmobilizowały mnie do intensywnego działania...wspominałam już kiedyś, że marzę o własnym sklepiku...galerii...tylko brakowało samozaparcia...strach przed zmianami i takie tam...;) życie jednak bywa przewrotne i można powiedzieć, że ktoś podjął za mnie decyzję, stawiając mnie przed " ścianą" ułatwił mi WSZYSTKO  :)...tak więc jestem na etapie dziergania asortymentu do mojej wymarzonej internetowej GALERII PAPILLON...:) Kochane już niedługo będę mogła Was uroczyście do niej zaprosić, a teraz kilka zajawek z mojego zakątka....:)












 
kilka drobiazgów :)

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe drobiazgi!
    Wszystkie bez wyjątku!!!
    Wspaniale,że realizujesz marzenia!!!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa:)Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  2. Oj, kochana, w takim razie trzymam mocno kciuki za to przedsięwzięcie, choć z Twoimi zdolnościami jestem pewna, że galeria będzie miała duże powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki bardzo się przydadzą:)Trzymaj mocno...Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  3. powodzenia zyczę :-) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kochana za Ciebie gorąco kciuki!!!asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim wsparciem to jestem skazana na sukces ;)

      Usuń
  5. O Boże jak ja Ci zazdroszczę, ale pozytywnie. Gratuluję. Ja rok temu miałam plan taki: Mieć swoją Galerię i może ewentualnie małą kwiaciarenkę razem, ale niestety tak jak mówisz, życie jest przewrotne i skończyło się na gorzkich łzach i załamce. Długo nie mogłam dać sobie z tym rady, ale moje kochane dziecko wzięło w swe ręce sprawę i założyła mi bloga. I tak ruszyła machina. Dziś wiem, że taki dzień kiedyś nastąpi i dopnę swego. Dlatego z tego miejsca życzę Tobie Kochana dużo sukcesów, mamy już tyle lat, że nie powinnyśmy się oglądać za siebie:) Rób to co kochasz i niech Ci się wiedzie. Buziaki i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fantastyczna jest świadomość, że ma się mentalne wsparcie tylu osób...kochana ja przetrę ścieżkę i mam nadzieję, że za jakiś czas będziemy się wymieniały doświadczeniami :)Ja również trzymamza Ciebie kciuki :) Buziaki

      Usuń
  6. Przepiękne te Twoje misiaczki, serduszka... a co tam będę wyliczać, wszystkie bardzo, ale to bardzo mi się podobają. Życzę powodzenia w realizacji marzeń, trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są te Twoje "drobiazgi"!!!:)
    Czekam z niecierpliwością na otwarcie Galerii:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)Również Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Cudownie Kochana, czekam z wielkim apetytem i ciekawością:) Super:)

    OdpowiedzUsuń