środa, 9 stycznia 2013

Życie zaczyna się po 40-e


 Właśnie stuknęła  mi czterdziestka i pewnie rozpaczałabym jak każda kobieta na tym etapie swojego życia, że to co najlepsze już minęło i powoli popadała w stany depresyjne...ale ja postanowiłam wziąć sobie do serca ten tak bardzo wyświechtany slogan..."życie zaczyna się po czterdziestce" i  dać losowi pstryczka w nos. Tak więc od czterech miesięcy jestem "młodą" mamuśką ;) w naszej rodzince zagościł Mikołaj. Jego starsza siostra żartuje, że w 2012 roku Mikołaj przyszedł do nas wcześniej bo już we wrześniu. Pojawienie się tego szkraba zrewolucjonizowało moje życie...cudownie jest ponownie po 16 latach cieszyć się każdą chwilą...




Tak wygląda cały mój świat ;)

Tak więc zamiast drogich zabiegów, wszelkich botoksów, odsysań itp ja zafundowałam sobie jak najbardziej naturalną terapię odmładzającą;)
Aktualnie moje naturalne SPA już śpi, więc mam czas dla siebie i mojej pasji, którą jest rękodzieło, nie przepadam za tym stwierdzeniem i w naszej rodzince moje wytwory zyskały miano DZINDZIBOŁKÓW ;)
Kilka rzeczy udało mi się wykonać w grudniu...aby Święta nabrały jeszcze radośniejszego nastroju...
mikołaj w skandynawskim kubraczku


anielskie skrzydła


serce pełne miłości;)

lniana choinka



Śpioszek

Aniołek w stylu vintage



Niestety na zrobienie ładniejszych zdjęć zabrakło już czasu...:)

3 komentarze:

  1. Pomysł z blogiem doskonały.O jakości prac nie wspomnę , bo to majstersztyk .Czekam z niecierpliwością na następne "donosy":>Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej KochANA :*
    Z zapartym tchem czytałam wszystkie Twoje "teksty"...
    Z zachwytem oglądałam zdjęcia i Twoje "dzindzibołki"...
    Z tęsknotą wspominałam czasy, kiedy to pracowałyśmy razem...
    Z Dżasti, Asią...ach szkoda, że już to wszystko minęło :(
    Jednak pozostały wspomnienia, które są zawsze wesołe, śmieszne i szalone...
    Pozdrawiam Cię serdecznie i obiecuję częściej zaglądać na Twoją magiczna stronkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. juz to pisalam, ale uwielbiam Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń