piątek, 18 stycznia 2013

...dziecięcy świat...



Nie było mnie w tym wirtualnym świecie przez kilka dni, ale tak to już jest jak się ma małego brzdąca w domu;) Aktualnie zawładnął mną dziecięcy świat…rzec można, że czuję się przezeń opętana ;), a wszystko zaczęło się od aranżacji kącika dla Mikołaja. Namiętnie wertowałam strony portali aukcyjnych w poszukiwaniu szafy, która spełniłaby moje oczekiwania. Muszę przyznać, że kosztowała mnie troszkę pracy, ponieważ brzuszek w 8 miesiącu ciąży nie ułatwiał zadania, ale opłaciło się…oceńcie sami…
 
Półeczka to mój projekt w wykonaniu mojego mężczyzny;) 

Ponieważ czas oczekiwania na maleństwo jest długi, więc powstało jeszcze klika rzeczy.
Milusie kocyki:




 
Przybornik na brudną odzież 
 
Oraz kilka drobiazgów również ręcznie wykonanych, aby dopełniły wystroju…
konik oraz serduszko to dzieło przyjaciółki :)





I tak prezentuje się Mikołajkowy kącik w naszej sypialni...




...muszę jednak przyznać, że już planuję jak będzie wyglądał pokoik Mikołaja za kilka miesięcy kiedy to mały mężczyzna zawładnie naszą sypialnią...projekt już jest...czeka teraz na czas realizacji :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz